Jos joku joskus osaisi sanoa, mitkä elämän valinnat ovat oikein, mitkä väärin ? Millaista elämä olisi nyt, jos silloin minä taikka sinä olisimme valinneet toisin.. Olisimmeko onnellisia ?

Minä luulin aina, että olit tosissasi, vaikkakin valintamme vaikuttivat niin moneen muuhunkin ihmiseen meidän lisäksemme. Olin silti vaikean alun jälkeen siihen valmis -turhaan. Molemmat me sitten lopulta palattiin entisiin elämiin - minä tottumuksesta, pelosta ja jonkinlaisesta rakkaudestakin. Sinä - niin miksi sinä palasit sinne ? Vannoit rakkautta, silti minä ja syntymättä jäänyt lapsemme jäimme kakkosiksi.

Jos olisimme tavanneet aiemmin - paljon aiemmin, ennen senhetkisiä puolisoitamme olisi meidän tarinamme kestänyt. Tiedän sen sydämessäni.

Oletko onnellinen ? Minä olen - hetkittäin. Silti en unohda sinua, meitä KOSKAAN..